two people discussing their information sharing

Salg og kundeoppfølging

Informasjonsflyten i en virksomhet skjer ikke bare internt mellom avdelinger og funksjoner, men også ut mot kunder og potensielle kunder. Spesielt i dagens moderne salgs – og markedsarbeid, som har stort fokus på å produsere hjelpsomt innhold, kreves gode løsninger for å håndtere den store data – og informasjonsmengden.

Hvis du skal jobbe effektivt med salg og kundeoppfølging, er et CRM (Customer Relations Management)- system helt avgjørende. Det finnes hundrevis av CRM-verktøy på markedet, og mange av dem er gratis (med visse begrensninger). Contesto hjelper med å knytte informasjonen som lages og lagres i CRM-en, med systemet ditt for informasjonsstyring og dokumenthåndtering.

 

Vi kan bistå med tilpasninger og integrasjoner mellom ulike system, men har spesialutviklet en egen plugin til Microsoft Dynamics:

OpenText Extended ECM Enabler for Microsoft Dynamics 365 ™ Les mer om den her
Fordeler med å knytte CRM og ECM/DM sammen:
  • Du unngår informasjonssiloer og dobbeltarbeid.
  • Andre funksjoner og enheter kan enkelt få tilgang til viktig salgs – og kundeinformasjon som ligger i CRM-en, uten å måtte ha egne brukere i CRM-en

eDOCS + SuperOffice = mer effektiv salgsprosess

Contesto har også utviklet en egen integrasjon mellom dokumentstyringssystemet eDOCS og SuperOffice. Denne integrasjonen gir en enda bedre kontroll på kundeaktiviteter og oppfølging knyttet til kunde. Den sørger for at viktige dokumenter som ikke naturlig er salgsrelaterte, er tilgjengelig med noen få klikk, direkte inne i SuperOffice. Dermed kan selgerne arbeide i sitt hovedverktøy, og raskt dra fram finansielle dokumenter, avtaler, historikk og mer.

På samme måte kan andre roller og funksjoner raskt få tilgang til viktig informasjon fra SuperOffice, mens de arbeider i andre applikasjoner.

Kontakt oss for en prat eller et møte og demo av løsninger.

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg.