Administrer elektronisk signering av dokumenter direkte fra SharePoint

Elektronisk signering har blitt enda enklere.

Ingen kopi, mellomlagring og sending av dokument som vedlegg i mail. Nå kan du velge dokumentet i SharePoint, høyreklikke og sende til signering i Signicat sin signeringsløsning. Ferdig signert dokument blir oppdatert i SharePoint, merket med signert, og brukere varsles. Enkelt. Sikkert. Effektivt.

Hvorfor Contesto Signing?

Spar tid og penger

Ved å eliminere manuelle prosesser knyttet til sending, signering, skanning og mailing, og gjøre alt digitalt, vil man spare tid og penger. Spesielt der det er flere som skal signere samme dokument.

Viktige kontrakter og avtaler kan avklares raskere

En effektiv salgsorganisasjon ønsker raskest mulig "closing". Ved å gjøre signering av tilbud, ordrer og avtaler digitalt fjerner man friksjonen som en manuell signeringsprosess ofte medfører. Og mindre friksjon i kjøpsreisen kan være med å bidra til flere salg.

Administrer alt fra SharePoint

Send dokument til signering direkte fra SharePoint med et høyreklikk. Ingen behov for å laste ned eller sjekke ut dokumentet, for så å laste det opp et eget grensesnitt. Alt kan gjøres fra SharePoint.

Varsling og automatiske påminnelser

Automatisk varsling og påminnelse til bruker. Slutt på tidkrevende manuell oppfølging. Sett på automatiske påminnelser, og la systemet gjøre jobben - ikke la de ansatte bruke tid på å purre etter dokumenter.

Versjonshistorikk lagres i SharePoint

Signert versjon av dokumentet lagres på samme sted, med informasjon om signering og versjonshistorikk. Eier av dokumentet varsles om at dokumentet er signert.

Kontakt oss for demo og pris
Contesto Signing - enklere digital signatur

Funksjonalitet i løsningen

  • Send dokumenter fra SharePoint på digital signering med et høyreklikk.
  • Velg en eller flere personer som skal signere samme dokument.
  • Signeringen foregår ved bruk av elektronisk / digital identifikasjon som f.eks. BankID.
  • Følg opp dine signeringsforespørsler fra et eget dashboard på web. Her kan du sende påminnelser, kansellere signering, fjerne signatarer etc.
  • Dokument får automatisk opplastet ferdig signert dokument som ny versjon, med påført side med digitale signaturer.
  • SMS-varsling av signaturoppdrag – gjør at signatarer kjapt og enkelt kan motta og signere dokumenter på farten.
  • Signering av dokumenter med interaktive formularer (f.eks. skjemaer i PDF).
Be om pris
Hvordan virker det?
1

Velg dokument og signatar og send til signering

Velg dokumentet du ønsker å få signert og velg hvem som skal signere (signatar). Det kan være interne og / eller eksterne brukere. Send dokumentet direkte til signering fra dokumentbiblioteket.
2

Signatar varsles og signerer

Mottaker av dokumentet, signatar, varsles og får dokumentet til signering. Han eller hun signerer digitalt ved å benytte sin personlige BankID-løsning.
3

Dokumentet "returneres" til avsender / dokumenteier

Når siste signatar har signert vil dokumentet bli merket med "signert" og avsender / dokumenteier får varsel, og dokumentet blir lagret som ny, signert versjon.

Vil du vite mer?

Meld deg på webinar eller kontakt oss for en demo eller et tilbud