
OpenText Extended ECM for Microsoft Dynamics 365
Extended ECM For Dynamics 365 integrerer innhold og sanntidsdata for å strømlinjeformet forretningsprosessene salg, markedsføring og service, og øker dermed effektiviteten og lønnsomheten i bedriften.
Mange virksomheter som bruker Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement produserer mengder med dokumenter, informasjon og innhold for å håndtere salgsprossesser, markedsføringsaktiviteter, kundeservice osv. Effektiviteten i disse prosessene kan ofte reduseres pga. gamle systemer, for streng tilgangskontroll eller ineffektive interne prosesser. Når brukere arbeider i mange ulike systemer, mister de ofte viktig sanntidsinformasjon som er nødvendig for å kunne ta gode beslutninger – ofte kan det også føre til forsinkelser, feil og andre friksjoner i forretningsprosessene.
Extended ECM for Microsoft Dynamics 365 ™ sørger for en slik kobling, nemlig kobling mellom Dynamics 365 og andre forretningsprosesser.
Last ned produktark her
Har du lyst på en gratis konsultasjon?
Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg.